pebe

Alba oblíbenců

Alba lidí, které má pebe v oblíbených
62 fotek, 4.8.2018, 80 zobrazení, přidat komentář
A samozřejmě nekonečně zastávek v osvěžovnách po trase. V jedné se mi povedl ještě jeden hezký rekord, během 10 minut vyprázdnit pět půllitrových Kofol. Aby ne. Teplota místy dosahovala 36°C, cestou jsme si vyprosili pouze malou osvěžující bouřku nedaleko Přelouče, kterou jsme během 40 minut přečkali ukryti pod bubnujícím deštěm v zastávce místní MHD, abychom po opuštění úkrytu po 200m přejeli jasnou hranici mezi mokrou a suchou silnicí. Dál pak jen prach a výheň až do setmění - v noční části příjemných 24°C, to už ale nikdo ocenit nedokázal - myšlenky se už dokázaly soustředit pouze na otáčení pedáky, občasné zatáčení a blížící se cíl. Ani po dojetí ale ještě nedošly naše duše klidu. Komárek zjistil, že mu Strava ukazuje o 200m méně najetých km, než moje. A to byl samozřejmě velký problém a nespravedlnost. Tak objela ještě blok kolem domu, aby kilometry dorovnala. Ovšem dorovnávala tak usilovně, že po kolečku navíc měla o 300m víc, než já! Mohl jsem si tu nespravedlnost nechal líbit? Nemohl! Tak jsem objel taky blok. Výsledek? Měl jsem o 400m více, než Komárek! Jeden beran, druhý býk. To začínalo vypadat na další 24hodinovku nádavkem k již ujeté 300vce - kdo se udrží v sedle déle vyhrává. Chvíli před svítáním ale zbytky rozumu zvítězily a po vědecké analýze obvodu našeho bloku jsme zakončili náročný den k oboustranné spokojenosti na hodnotě 325km. Trasa je tady: https://www.strava.com/routes/14765123
185 fotek, 31.7.2018, 591 zobrazení, přidat komentář | sport
35 fotek, 8.7.2018, 32 zobrazení, přidat komentář
Každá sranda jednou končí... a jede se domů.
35 fotek, 7.7.2018, 40 zobrazení, přidat komentář
Pár momentek z cesty kolem Světa. 169km a 1800m nastoupáno https://www.strava.com/routes/14550709
46 fotek, 5.7.2018, 39 zobrazení, přidat komentář
Ač nejsme zrovna vyznavači jízdy na těžko, tentokrát jsme nacpali batohy, co se jen do nich vešlo a vyrazili vstříc jihočeskému dobrodružství. Rosničkáři bohužel dnes jako na potvoru zrovna nekecali a tak jsme měli cestu zpestřenou kličkováním mezi bouřkovými mraky. Tu poslední u Čimelic jsme už nevychytali, ale dvacetiminutový slejvák jsme přečkali v suchu autobusové zastávky..Pak už nebe zůstalo až do večera zamračené, ale vzduch voněl létem a vyprahlá zem slastně vzdychala úlevou. 117km / 1500 m nastoupáno https://www.strava.com/routes/14531408
107 fotek, 9.6.2018, 209 zobrazení, přidat komentář | oslavy
Martin Dymák + Lenka Uherková
80 fotek, 3.6.2018, 193 zobrazení, přidat komentář
Asi by bylo by lepší zalézt někam do stínu k vodě, ale nedalo nám to a pod spalujícím slunce jsme vyrazili na jih na oběd do Neveklova a na zmrzlinu do Kamýku . Sešli jsme se ve čtyřech, Radim se ale po dvou třetinách odpojil a přišel tak o závěrečnou akční scénu nedaleko dobřichovického železničního mostu.
První část vyjíždky jsme si zpestřili Radiusovou "zkratkou" přes Griblu a tu druhou zastávkou na třešních. Třetí část nám byla zpestřena nedobrovolně po té, co se Radiusovi po vzteklém troubení projíždějícího motoristy ztopořil prostředníček levé ruky, bohužel přímo před čelním sklem hysterického automobilisty. Ten sice odjel, ale jen proto, aby po kilometru zaparkoval své SUVéčko zákeřně za křižovatkou. Po té se dodávajíc si odvahy řvaním nespočtu nadávek vyřítil pěšky ze zarohu a zaútočil na Radiuse dříve, než tento stihl podřadit a zmizet na dobřichovickém železničním mostě.Jelikožm jsem předchozí konflikt s prostředníčkem nezaznamenal, domníval jsem se, že Radiusovi skočil do cesty opilec a je potřeba ho spacifikovat. Než jsem se stačil vrátit zpět, chlap řval jako splašená cirkulárka, až si obsluha nedalekého hradla myslela, že se blíží Pendolíno a pro jistotu stáhla závory.
Náhlá přesila dva na jednoho vzteklého automobilistu evidentně zaskočila a tak ubral na razanci, čehož jsme využili a odjeli. Bitkař Radius si ještě a rozloučenou neodpustil pár poznámek, což mládence opět rozběsnilo, ale to už jsme pomalu mizeli z doslechu.
Na konec ještě proběhla malá after party U Koutskýho na cyklostezce a pak už jsme se v klidu rozjeli do svých obydlí.
154km / 2300m nastoupáno. Trasa je tady https://www.strava.com/activities/1615357008/route
85 fotek, 26.5.2018, 69 zobrazení, přidat komentář
Ten bastard nám už dlouho ležel v seznamu cílů, až na něj konečně vyšla řada a chuť. Plukovník, který ho v euforii po předloňském zdolání Ještědu sám navrhl, den před odjezdem prohlásil, že nevěděl, že je tak daleko a navíc ho stejně bolí ruka. Plán a trasa už ale byly upečeny a tak jsme na něj zůstali s Komárkem sami dva. Nezalekli jsme se. Sobotní ráno jsme si podle našeho dálkového manuálu 101. kolopěší hezky přispali, ráno vyřídili emailovou korespondenci, napapali se a krátce po 9 hodině vyrazili směrerem na sever. Prahu jsme objeli širokým obloukem přes Průhonice a Český Brod a něco po 13h jsme dotankovali energetické zásoby na předzahrádce nymburské restaurace Original záložna a teprve potom zahájili přesun do Český ráje. Za Poříčanami ve sjezdu dostávám tupý úder do helmy a následně několik píchnutí do čela od nezvaného hosta, což mne nutí za jízdy odhodit helmu z hlavy. Pár vosích žihadel nás zastavit nemůže. Po krátké přestávce pokračujeme proti mírnému větru v jízdě a stavíme až na Hrubé skále, kde plníme své vyprahlé útroby každý jedním litrem Malinovky.
Přes obec s ironickým názvem Radostná pod Kozákovem následně zahajujeme vlastní útok na vrchol. Radostně jsme asi zrovna nevypadali, ale díky Plukovníkově absenci nikdo nevyzýval k dezerci na nádraží, nebo objetí kopce a následné stažení vrcholových fotografií z internetu. Krátce před 17h jsme stanuli na vrcholu u rozhledny. Pár nezbytných cvaknutí závěrky foťáku a už se řítíme na druhé straně kopce do údolí. Paráda. Bohužel do Prahy je ještě daleko. Statečně se prokousáváme zvlněnou krajinou do Turnova a pak už mažeme po silnici směrem k domovu. U Mladé Boleslavi dochází baterie v navigačním mobilu, sice hned nasazuji nabíječku ale cestu musíme přetrasovat. Trochu mě překvapuje, že se v navigaci změnil čas dojezdu do Prahy na pouhou hodinu jízdy, ale domníváme se, že navigace konečně pochopila, jak výkonný tým řídí. Uspokojeni takovým oceněním pokračujeme bezelstně v jízdě a ani si nevšimneme, že už nejedeme po vedlejší silnici, ale po čtyřproudovce. Na konci Boleslavi velí navigace nekompromisně vyjet z kruhového objezdu druhým výjezdem přímo na dálnici. Zkoušíme kruhák objet ještě jednou, jestli si to nerozmyslí a znovu končíme u značky oznamující začátek dálnice na Prahu. Konečně mi v hlavě sepnou ty správné obvody. V navigaci jsem zapomněl přepnout na jízdní kolo!
Po znovunačtení trasy již pokračujeme bez zvláštních příhod, jen u Bakova nad Jizerou se opět srážím s v protisměru letící včelou a dostávám žihadlo tentokrát do levé části čela. Po ošetření Komárkem a odstranění projektilu z hlavy ještě doplňujeme sacharidy a další nezbytnosti obsažené v hranolkách s tatarkou v restauraci U Ledvinů a pak už bez příhod (nepočítáme-li to, že Komárek jel posledních 25km ve stoje pro totálně rozšalované pozadí) dorážíme těsně před půlnocí s pocitem uspokojení k domovu. 249km / 2636m Trasa je tady https://www.strava.com/routes/13468754
78 fotek, 12.5.2018, 190 zobrazení, přidat komentář
Precizně naplánovaná vyjížďka z pera trasermistra Radiuse nás zavedla do známých míst neznámými silnicemi. Péče vedoucího vyjížďky o účastníky se projevila hned na srazu, kde Radius galantně napumpoval Zuzce silnici a poctivě nás seznámil se všemi aspekty trasy. Prudké stojky a nebezpečné sjezdy dnes nebyly tou největší výzvou. Dnes bylo třeba dát jasně najevo všem kritikům a závistivcům, že naše gastrovyjíždky si rozhodně rozvracet nedáme. Na truc všem chrtím zaprodancům proto vedoucí vyjížďky neopomněl do plánu zařadit dostatečný počet hospod a cukráren. První doplnění energií proběhlo asi po 50km v Benešově, kde jsme si museli vybojovat místo u stolu, ale nakonec jsme odjížděli spokojeni táhnouc pak sebou do sázavských kopců přeplněné a nemotorné břichy připomínajíc tak odpadlá psí klíšťata. Aniž bychom stačili vyhládnout, čekal nás ve městě Sázava další kontrolní bod v podobě klimatizované cukrárny. Kdo neměl v žaludku už místo, tak si ho udělal. Velitel se neptal na najeté kilometry, ale počet snědených zákusků. Po té, co všichni splnili úkol, vyrazili jsme znovu do kopců. Poslední cukrárna nás čekala v Ondřejově. Tady už sice vypukla u některých štíhlejších účastníků menší vzpoura, ale my s dostatečnouí rezervou v pase jsme situaci zachránili a tak byl znovu úkol splněn.Po té nás už jen čekala cesta k domovu sice natolik dobře naplánovaná, že jsme se vyhnuli všem bouřkám, ale stihli jsme se aspoň namočit během sjezdu do Velkých Popovic od mokré silnice. Všem díky za společnost! 148km, 2200m nastoupáno. Trasa: https://www.strava.com/routes/13202235
42 fotek, letos v květnu, 74 zobrazení, přidat komentář
Pohodová vyjížďka do Neveklova a ještě dál byla bohužel utnuta Komárkovým krátkým, ale vydatným poletem nad asfaltem nedaleko Sedlčan. Zatímco Komárka jsme poměrně rychle resuscitovali a zranění ošetřili vodou z bidonu, Spešlík na léčbu z bidonu nereagoval a tak musela přijít ke slovu Radiusova kouzelná brašnička s nářadím. Nutno podotknout, že kouzla se nekonala a amputovanou pravou řadící páku se již se zbytkem kola spojit nepodařilo, nakonec jsme ale úspěšně Komárkův stroj přestavěli na dvourychlostního polozávodního singlspeeda a vyjížďku zdárně dokončili s číslicí 139km na tachometru. Díky všem za účast!
22 fotek, letos v dubnu, 65 zobrazení, přidat komentář
Závan starých dobrých časů bike-forových vyjížděk. Po několika letech opět akce domluvená na B-F. Sešli jsme se sice jen ve třech (Radius, Plukovník a já) a tři kilometry před cílem dojeli čtvrtého (Seržu), ale zaplať pánbu za ty dary :-) 139km, 1600m nastoupáno. Jeli jsme tudy: https://www.strava.com/routes/12879977
323 fotek, 17.4.2018, 832 zobrazení, 1 komentář | sport
273 fotek, 7.4.2018, 355 zobrazení, přidat komentář
35 fotek, letos v březnu, 64 zobrazení, přidat komentář
Komárek po lázeňské recyklaci opět splnil zátěžový test v krutém severovýchodním proudění. Cesta tam utrpení, za to zpět to jelo bez šlapání a ještě jsme do zatáček museli brzdit :-) 134km, trasa je tady: https://www.strava.com/routes/12492943

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.